Detaliile unei promoţii mincinoase

Oferta de la Carrefour cu „plătim de 10 ori diferenţa” ascunde nişte aspecte de care iei cunoştinţă numai dacă te încăpăţânezi să găseşti un produs mai ieftin decât în magazinul Carrefour.

Să zicem că ai găsit un produs mai ieftin. 1. Trebuie să cumperi produsul din ambele părţi, atât din magazinul unde are preţul mai mic, cât şi din Carrefour. 2. Trebuie să cumperi produsul respectiv din cele două magazine în aceeaşi zi. 3. Diferenţa dintre produsul mai scump şi cel mai ieftin se înmulţeşte cu zece (conform reclamei). Dar nu ţi se va plăti de zece ori diferenţa, ci valoarea produsului mai ieftin (în cazul în care „de zece ori diferenţa” depăşeşte varianta pe care o găseşti tu mai ieftină). 4. Diferenţa respectivă nu o primeşti în bani, ci în bonuri valorice care trebuie folosite tot în Carrefour în maxim 30 de zile.

Pe niciun panou de reclame, nu am găsit detaliile astea. Nici la radio nu am auzit detaliile promoţiei. La TV, nu ştiu dacă s-a ajuns cu promovarea… Dar, totuşi, în câte medii trebuie să pătrundă minciuna asta ca Protecţia Consumatorului să spună ceva? Pentru că, dacă iei contact cu toate detaliile, constaţi că promoţia e mai degrabă praf în ochi şi pierdere de timp.

Citeşte şi:

0 comentarii la „Detaliile unei promoţii mincinoase”

    1. @iFlory
      Promotiile la carti sunt bune, desi cam rare… In rest, iti dai seama ca nimeni nu vrea sa iasa in pierdere, iar cum la noi consumatorul e vazut doar ca buzunar, nu si ca om, orice promotie e facuta ca in avantaj sa iasa vanzatorul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *