Toamna se numără… ambasadorii de brand

După cinci ani și 890 de postări, blogul C.P. capătă o direcție nouă. Urmărit cu atenție, a trezit interesul unei edituri, care a dorit să-și asocieze imaginea și să-și promoveze cărțile prin intermediul său. Editura se numește ALL, iar lucrul acesta este foarte important din moment ce numele editurii face parte, de astăzi, dintr-o funcție asociată blogului. Fără “pompoșenii” și spus direct: blogul C.P. este ambasador de brand ALL.

Decizia de a vira astfel blogul nu a fost lesne de luat, dar cum am mare sensibilitate pentru orice propunere din lumea cărților, n-am reușit să spun nu. Totuși, n-aș vrea să înțelegeți că a fost o hotărâre forțată, deși editura mi-a făcut cu ochiul într-un fel pe care orice cititor pasionat și l-ar dori (nu, nu e vorba de bani 🙂 ). Mi s-a vorbit despre proiecte și chestiuni exclusive, care m-au convins că noul drum va fi de bun augur pentru blog și pentru cei care intră aici constant în căutare de sugestii livrești. Am fost ispitit și am cedat sperând că din asocierea asta vor câștiga trei părți: voi, editura și C.P.

Ce înseamnă calitatea de Ambasador de Brand ALL? Faptul că voi scrie mai des despre cărțile care-mi plac de la Editura ALL. Așadar, numai despre cărțile care-mi plac. Faptul că voi face multe, multe concursuri. Și alte surprize, pentru care trebuie să țineți aproape de C.P. (a, era să uit: interviuri cu autori foarte cunoscuți). Cum nu sunt politician, nu știu să promit. Dar vă rog să-mi fiți alături în continuare, mai ales că nu voi neglija cărțile altor edituri și, în măsura în care voi fi interesat de un titlu anume, voi scrie despre el. Voi prezenta literatură română contemporană, așa cum am făcut-o în cei cinci ani de C.P., dar îmi propun și o revenire (necesară) la cărți mari pe care le-am cam neglijat. Prin urmare, stați pe-aici dacă iubiți cărțile frumoase.

În această toamnă, mă veți găsi des pe Strada Ficțiunii (colecție a Editurii ALLFA), pentru că am de gând să citesc: Andrew Nicoll („Dacă citeşti asta înseamnă că am murit”), Jon McGregor („Până şi câinii”), Natalia Kliuceariova („Ultima oprire: Rusia”), Ingvar Ambjornsen („Vedere spre Paradis”) şi Roberto Arlt („Cei şapte nebuni”). Şi multe altele, în măsura timpului disponibil. Veţi găsi aici, ca şi până acum, păreri despre cărţi. Subiective şi, pe cât posibil, echilibrate. Toamnă frumoasă!

???????????????????????????????

Citeşte şi:

0 thoughts on “Toamna se numără… ambasadorii de brand”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *